דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוגות חתונה מעוצבות לאירוע מיוחד במינו 

מאת    [ 20/02/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2046 פעמים ]

 

 גם במאה ה-21, מקומן המכובד של עוגות חתונה אינו מוטל בספק. במדינות רבות, בעיקר באזורים הכפריים, עוגות חתונה מהוות חלק מרכזי בטכס הכלולות. עוגות חתונה, הן כוכב מרכזי בכל חתונה.  גם היום, באזורנו, מוקדשת מחשבה רבה בתכנונן ובהכנתן של עוגות חתונה. לא רק שהעוגה צריכה להיות מרשימה וטעימה, כמובן, היא גם צריכה להתאים לעיצוב שנבחר לאירוע כולו.

עוגות חתונה, צריכות להיות מרשימות, לא רק בגלל המסורת. עוגות חתונה מלאות חן והדר, כבר שנים רבות מצטלמות עם החתן והכלה, באחת מתמונות החובה בכל חתונה, לא משנה באיזו חלק בעולם או אם מדובר בחתונה יהודית, נוצרית או דת אחרת. עוגות חתונה שעליהן הפסל של חתן וכלה, הן אחד מסימני ההיכר המובהקים של טכסי נישואין בכל העולם. עוגות חתונה הן חלק ממסורת עתיקת יומין בתרבות המערבית, שרואה בטכס הנישואין אירוע מיוחד מלא קדושה וסמליות.

 

 

ישנם אירועים, שזכורים לנו לטובה, בגלל רגע מרגש במיוחד, או בגלל הקרבה שלנו אל הזוג המתחתן, או אולי, בגלל העוגה המרשימה שכיכבה באירוע. עוגות בלתי נשכחות, אלה עוגות חתונה, שהושקעו בהן מחשבה ויצירתיות מעבר למצופה. עוגות חתונה שהן מרשימות שמצליחות להוציא מהנוכחים קריאות התפעלות, יש בהן משהו אקסטרה לעומת עוגות חתונה, שהן יפות אך לא מרשימות במראה וטעמן אינו מותיר רושם כלשהוא. עוגות חתונה בולטות  לעומת עוגות אחרות לאירועים, בגלל הגודל שלהן וההידור הרב שהושקע בהן ולרוב כוללות מספר קומות והן מקושטות בעיטורי מרציפן וסוכר.

 

 

עוגות חתונה-מסורת שנמשכת גם היום

 

אחד מהמנהגים המקובלים ביותר בחתונות, בעולם המערבי, הוא רגע פריסת העוגה. מנהג עתיק יומין זה הוא אחד מרגעי השיא של כל חתונה, כשלאחר החופה, הכלה הטרייה פורסת מהעוגה רבת הקומות, פרוסה ראשונה ומגישה אותה לבני משפחת החתן, כאות וסמל לכניסתה למשפחה. הטכס המוכר לנו יותר, כאן בארץ, הינו, כשהזוג פורס יחדיו את הפרוסה הראשונה ומאכילים זה את זו. לאור החשיבות והסמליות של הטכסים שהזכרנו כאן, יש חשיבות רבה להידור של עוגות חתונה, כשהן עומדות במרכזם של טכסים סמליים עבור בני הזוג ובני משפחותיהם.

 

 

עוגות חתונה מבצק סוכר

 

אם בעבר, עוגות חתונה שימשו רק כחלק מתפאורת החתונה, וההשקעה היתה כולה כרובה, במראה שלהן, היום אפשר למצוא עוגות חתונה, בעלות טעם נהדר, בדיוק כמו המראה שלהן.

עוגות חתונה מבצק סוכר, יכולות להגיע בעיצובים מרהיבים, בצבעים שלא ניתן לחשוב עליהם כצבעים לעוגה, ועם פסלים מעוררי התפעלות. מאז הגעתן של עוגות חתונה לנוף שלנו, הן הפכו לעוגות המועדפות לכל אירוע וחתונה. בצק סוכר, הינו בצק שמאפשר לקונדיטור או לאופה שעמל על העוגה, ליצור עוגות חתונה בעיצובים ובגוונים, בהתאם לרמת היצירתיות והמיומנות שלו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב